Lilla boken om reklam & media

Lilla boken om reklam och media 2016

Lilla boken om reklam och media

Den här boken vänder sig till dig som är lärare och som arbetar med reklam, media och källkritik i grundskolan och gymnasiet. Boken är tänkt att vara en guide till det svenska medielandskapet. Använd den som en uppslagsbok när du arbetar med lektionerna i Media Smart.
 
En uppdaterad upplaga av Lilla boken om reklam och media släpptes lagom till höstterminen 2016. Du kan beställa ditt tryckta exemplar helt gratis, vi skickar den per post inom en vecka. Vill du inte vänta, kan du ladda ner handboken som pdf och skriva ut den i stället.
  1. Varför finns reklam?
  2. Konsumenternas makt
  3. Vilka arbetar med reklam?
  4. Köpt reklam eller skapade nyheter
  5. Reklamens olika skepnader
  6. Reklamen i medielandskapet
  7. Vilka köper reklam?
  8. Vad säger lagen?

Ladda ner Lilla boken om reklam & media som pdf här


Beställ ditt tryckta exemplar av Lilla boken om reklam och media